חתונת החלומות שלי

 

כיצד תיראה חתונת החלומות שלי? ובכן, היא תהיה יפה, מיוחדת, מרשימה, מהנה, כל האורחים ישמחו להשתתף בה, והיא תביא לידי ביטוי את המסר שאני ובעלי לעתיד רוצים להביע או להביא לחיים החדשים שלנו.

למשל, אני חושבת כעת על מסר של חברות. לדעתי זהו מסר חזק ומיוחד מאוד, אשר ארצה בוודאי להביא עמי לחיים החדשים שלי כמשפחה קטנה וצעירה. בהחלט חשוב לי כי נושא החברות יבוא לידי ביטוי בחתונה שלי. כיצד ניתן לעשות זאת? אולי אולם אירועים הוא לא המקום המתאים ביותר לצורך כך. יכול להיות שארצה שהחתונה תתקיים ביער. זה גם נשמע לי רומנטי יותר וגם נשמע לי מתאים יותר לאופי שלנו. אנחנו אוהבים מאוד את הטבע, לטייל, להנות בחוץ, ולכן מתאים מאוד שהטבע יקבל תפקיד משמעותי בחתונה שלנו. זה גם יגיד לאורחים שלנו משהו יותר אישי עלינו.

איך עושים חתונה ביער? נראה לי די מסובך, אבל אני מאמינה שנמצא דרך ונסתדר. מה שיותר חשוב לי הוא האווירה המיוחדת שאני רוצה שתהיה במקום. חשוב לי מאוד העיצוב. אני רוצה לשים דגש רב על עיצוב נעים, איכותי, מארח ומפנק. כזה אירוח הייתי רוצה להעניק לאורחים שלי, וכך הייתי רוצה לעצב את הבית שלי. למעשה, חשוב לי מאוד שהאורחים יקבלו תחושה של משפחתיות, הרגשה של אירוח, והרגשה שהם חלק מן החגיגה. יש היום יותר מדי חתונות ואירועים בהם האורחים מרגישים "בחוץ". הם לא חלק מן החגיגה, החגיגה אינה כוללת השתתפות שלהם, ובסופו של דבר הם סתם מגיעים לאירוע מבלי לרצות להיות בו ומבלי לקחת בו חלק פעיל.

בנוסף לכך, חשוב לי מאוד כל נושא המוסיקה. אני רוצה שתהיה מוסיקה מיוחדת ונעימה, אשר מתאימה לסוגים רבים של אנשים. אולי למשל, אעדיף לבחור נושא של מוסיקה אשר ברור כי כולם אוהבים, כמו מוסיקה של שנות השישים. זו יכולה להיות הפתעה מיוחדת במינה לכולם, ואני בטוחה שכולם יעריכו אותה – צעירים ומבוגרים כאחד. זה כל מה שאני רוצה – שכולם ישתתפו, יהנו, וישמחו מההתחלה החדשה של החיים שלנו.

מחפשים אתר אינטרנט שמספק לכם מידע על אטרקציות מיוחדות לחתונה ועיצובים מיוחדים להזמנה של החתונה? גלשו לאתר של בן שלחין הקריקטוריסט לאירועים בשביל מידע נוסף בכתובת הבאה:

http://caricature-ben.co.il בן הקריקטוריסט לאירועים וחתונות

image

סגור לתגובות.

