פליירים וקופירייטינג שיווקי

פליירים פרסומיים יעילים שמביאים תפוקה ותועלת לבית העסק המפרסם מורכבים משלושה קריטריונים מרכזיים: תוכן מוצלח, עיצוב גרפי מקצועי והדפסת פליירים איכותית. נתמקד בשלב הראשון בדרך ליצירת פליירים מצליחים – כתיבת תוכן הפליירים.

לא חייבים לפנות לקופירייטר מקצועי לצורך כתיבת טקסט שיווקי עבור הפליירים שתדפיסו, אם כי כמובן שהדבר מומלץ תמיד. אך אם הנכם מעוניינים לצמצם את עלויות הפליירים למקסימום ויש לכם כישורי כתיבה בסיסיים, בעזרת מספר טיפים שנפרט בהמשך תוכלו לכתוב בעצמם טקסט שיווקי מוצלח עבור הפליירים שלכם.

פליירים המניעים לפעולה
פליירים מצליחים, כאלו שלוכדים את תשומת לבו של הצרכן, יהיו פליירים שפונים ישירות ללקוח. אל תחשבו על מה שאתם רוצים, אלא כנסו לראש של הלקוח, וחשבו מה הוא צריך. כתיבת תוכן של פליירים הינה כתיבה מכירתית שאמורה להניע לפעולה. הנעה לפעולה אינה כרוכה רק בשילוב מילות פועל בפליירים, כמו "צלצל", "קרא", וכו', עדיף לבחור במילים המעוררות רגש ותחושת הזדהות אצל הלקוח שיחזיק את הפלייר בידו, כמו "בוא לנסות", "השווה", "קבל מתנה" וכו'.

שפה פשוטה
השתמשו בשפה קלה להבנה, ולא תמלאו את תוכן הפליירים במונחים מקצועיים שאף אחד לא מבין. דמיינו שהנכם מדברים על הלקוח, וותרו על מילים גבוהות שאולי נשמעות אינטליגנטיות אך לא עוזרות במכירה. פליירים שמדברים לצרכן בגובה העיניים, ופונים לצרכים שלו הוא הסוד ביצירת פליירים שיניבו פירות.

פליירים היוצרים הזדמנות
כל לקוח רוצה לזכות במשהו, להרגיש שהוא רוכש משהו במחיר מאוד אטרקטיבי או מקבל משהו במתנה, הדבר נותן לו תחושת סיפוק של חווית רכישה משתלמת. לכן, בכתיבת תוכן הפליירים וודאו כי הנכם יוצרים הזדמנות ללקוח, בצורה של מבצע, הטבה, הנחה, מתנה, ניסיון בחינם, ייעוץ ללא עלות וכו'.

פליירים מבטיחים
דאגו לשלב בתוכן הפליירים מילים שנותנות תחושת ביטחון, כמו 100% התחייבות לשביעות רצון, מתחייבים למחיר הזול ביותר, או אחריות של X זמן על העבודה / המוצר.

תוכן איכותי ורלוונטי
פליירים משעממים, שמלאים בתוכן "ריק" ובמילים כלליות, ישעמם את הלקוח ויצור תחושה שאינכם מבינים את הנושא המדובר. כתבו תוכן מדויק וקולע למטרה, שיהיה מעניין וענייני, וותרו על מילים ריקות וכלליות. ככל שאינפורמציה תהיה אמיתית, רלוונטית ומעניינת יותר, כך יגבר הסיכוי שהלקוח יקרא את כל הכיתוב של הפלייר וישתכנע להזמין מכם.

צורת ההגשה של התוכן על הפליירים
פליירים עמוסים בתוכן נראים מאיימים ומעייפים. הקפידו לחלק את הטקסט לפסקאות מרווחות, שיתנו אוויר לקורא ויאפשרו קריאה נוחה של כל תוכן הפליירים, ויקלו על ההתמצאות של הקורא. בהצלחה!

סגור לתגובות.

%d בלוגרים אהבו את זה: