פנינה קוברי אני והח'ברה

אני וכל קבוצת החברים שלי מאוד אוהבים טיולי ג'פים ואקסטרים בכלל, ואין לנו ג'פ, לאף אחד מאיתנו, כל פעם אנחנו עושים את מסלול הג'פים עם אותה חברה, א.א טיולי גיפים, וכל פעם מסלול אחר בארץ, כי חייבים קצת לגוון.

הם פועלים ברחבי הארץ, השבוע אנחנו עושים ג'יפים בהרי ירושלים, חודש שעבר עשינו בים המלח, הטיולים מתפרשים גם לאזורי הכנרת הגליל והגולן ועוד. אין מה להגיד, זה פשוט חוויה, במיוחד שאנחנו כבר מכירים את העובדים שם, זה ממש משפחתי, אחרי כל הטיול יושבים כולם יחד על קפה.

בנוסף יש גם טיול לילי, מומלץ ביותר!! עשינו את זה כל החבר'ה עם הבנות זוג היה מדהים. בנוסף לג'יפים עשינו מסלול משולב , במסלול גם ארוחות שף בשטח, רכיבה על סוסים, וביקור ביקבים.

מי שאוהב לטייל ולהיות עם חברים והרבה אני ממליץ בחום, תמיד חשבתי שאין הרבה מסלולי אקסטרים טובי לג'פים, אבל יש המון, ורובם עם נוף מטורף, אחר החברים הציע נישואים בטיול מול השקיעה והים, וחברה שלי כמובן רבה איתי למה אני לא רומנטי כמוהו.

את א.א טיולי ג'פים מצאנו באתר הקבוע שאנחנו מחפשים בו אטרקציות בארץ, I travel Israel, באתר הזה יש  מגוון אטרקציות וגם די הרבה מסלולי ג'פים בכל הארץ. אחד הדברים הכיפים באתר שיש הנחות, אז רוב הזמן המחיר יוצא הכי נמוך מכולם, אחד האתרים הכי נוחים שנתקלתי בהם, מהאתר אנחנו עושים טיול שלם משולב עם מסעדות שיש באזור בלי לשבור את הראש ולחפש יותר מידי., ואם בא לנו ממש להתפנק מזמינים צימר בהנחה. מה לעשות.. אין יותר כיף מזה בסוף שבוע אחרי שבוע עמוס בעבודה ובלימודים.

מניסיון אישי, תמיד כיף לטוס לחול ולטייל עם זה כולם מסכימים אבל הבעיה המרכזית היא שאנחנו לא מארק צוקרברג, אז אנחנו נהנים בארץ , פעם בפעמים בשבוע אנחנו עושים טיול כל החברים הטובים, ויש הרבה מה לעשות, צריך רק לחפש, אז לקיצור התהליך כנסו לאתר של I travel Israel ותאמין לי תחסכו המון זמן ותשלמו הרבה פחות כסף והכי חשוב תיהנו.

image1

סגור לתגובות.

