אטקינס

דיאטת אטקינס

אם עוד לא שמעתם על דיאטת אטקינס אז הגיע הזמן לשמוע על אם כל הדיאטות! זו היא הדיאטה היחידה שיש לה 100% הצלחה למי שבאמת עושה אותה בצורה קפדנית. בדיאטת אטקינס יש רק שני חוקים, זה עד כדי כך פשוט:

1) בלי פחממות
2) בלי סוכר

אפשר להשיל הרבה קילוגרמים של שומנים בשיטה הזו והיא לא מסכנת את הבריאות בניגוד למה שאנשים רבים אומרים. כל סוג של דיאטה שונה מהסוגים האחרים אך זאת עובדת מעולה!

פחממות: לחם, פסטה, ביסקוויטים, קראקרים, בצקים, טחינה, חומוס, תפוחי אדמה וכו׳

סוכר: ממתקים, סוכר, פירות, מיצים, שוקולדים, חטיפים מתוקים וכו׳

אטקינס

איך זה עובד?

ברגע שאתם מפסיקים לגמרי להכניס לגוף שלכם פחממות וסוכרים התיאבון שלכם פוחת בצורה בלתי יאומנת אחרי שבועיים. כל השאר זה היסטוריה! תאכלו פחות וגם מה שכן תאכלו פחות משמין!

אז מה כן אוכלים? בשר, גבינות, משקאות דיאט, קפה בלי סוכר, סלטים, ירקות, דגים, ביצים וכל דבר אחר בלי פחממות או סוכר!

עד כדי כך פשוט..

חזור לדף הבית

סגור לתגובות.

%d בלוגרים אהבו את זה: