מומחה קידום אתרים

מהו בעצם קידום אתרים?

קידום אתרים היא פעולה שמטרתה להעלות מיקום של אתר מסוים בתוצאות של מנועי החיפוש השונים. ככל שהאתר מקודם יותר ככה ממוקם גבוה יותר במנועי החיפוש מה שיוביל בסופו של דבר לצפיות מרובות יותר באתר.

כאשר רוצים לקדם אתר בתחום מסוים, צריך להדגיש את מילת החיפוש המשמעותית ביותר שמתארת את נושא האתר. מילת המפתח לא תעשה בפזיזות אלא רק אחרי מחקר מקיף בו ייבדק כמות החיפושים עבור מילה זו ורמת התחרות על מילה זו בדף התוצאות.

בעולם המודרני שבו ניתן למצוא כמעט הכול באינטרנט, קידום אתרים בכלל וקידום אתרים בגוגל בפרט מקבל יותר ויותר ביקוש והזירות הופכות להיות תחרותיות יותר בכל רגע.

גוגל שולטת כיום באופן כמעט מוחלט בתחום החיפוש באינטרנט. מסיבה זו רוב מאמצי הקידום יופנו בשביל להופיע כמה שיותר גבוהה בתוצאות של גוגל. אך אסור לשכוח את שאר מנועי החיפוש כמו יאהו שבעל מספר כניסות עצום ביום.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר, ולפי סקרים אחרונים גוגל מקבל חשיפה שבועית של 93%- נתון זה אומר חד וחלק, אם אתם לא בגוגל אתם לא קיימים! כיום קידום אתרים בגוגל הוא המטרה החשובה והמרכזית ביותר בתהליך קידום האתר.

קידום אתרים מקצועי וחכם יכול לתת דחיפה רצינית לעסק ובמשך הזמן גם להגיע למקומות טובים בגוגל. קידום אתרים טוב יכול להיות ההבדל בין עסק עם מאות ואלפי צפיות ביום לעסק זניח שכמעט ולא יכנסו אליו אנשים.

האם קידום אתרים היא פעולה כל כך חשובה?

סקרים ומחקרים רבים על התנהגות הגולש באינטרנט גילו כי רוב הגולשים נכנסים רק לאתרים שמופיעים בעמוד הראשון! יותר מזה, חלק גדול מהם נכנסים רק ל-3 תוצאות הראשונות שמופיעות במנועי החיפוש!

לא צריך להיות גאון בשביל להבין את משמעות הדבר. קידום אתרים מקצועי הוא מרכיב מרכזי בעסק, קידום אתרים כמו קידום בגוגל יכול להביא חשיפה שבלי קידום אי אפשר בכלל לחלום עליה. כיום, כמעט כל קהל היעד נמצא באינטרנט!

לכן קידום אתר הוא דבר הכרחי ביותר אם מדובר בחברה או עסק. אם  האתר שלכם לא מופיע בעמוד הראשון של גוגל קטנים הסיכויים שימצאו אותו ורוב הסיכויים שלא ימצאו אותו בכלל.

רוב הגולשים מתמקדים בחיפושים המובילים של גוגל מתוך מחשבה שככל שהאתר מדורג יותר גבוהה ככה הוא יותר איכותי. ואי אפשר להאשים אותם, תחשבו שאתם מחפשים מוצר או בעל עסק, למי תפנו? לאתרים שמופיעים בתוצאות הראשונות או שתתחילו לחפש בעמודים מתקדמים יותר?

התשובה לשאלה ברורה  לחלוטין וזה רק מדגיש את החשיבות של קידום אתרים, במיוחד בימים אלו שהכול נמצא ונגיש באינטרנט.

עדכון – 17.8.2013

עדכון של גוגל, אתרי אינטרנט עם דומיינים מותאמים בצורה מדוייקת למילת חיפוש לקידום בעברית ירדו כנעט כולם בדירוגים בבת אחת לקראת הסופ"ש. עדכון של גוגל שהשפיע על כל האתרים האלה. אתרים איכותיים שיש להם שם מתחם כזה לא נפגעו ואם כן אז יעלו בחזרה בדירוגים כנראה במהלך השבועות הקרובים.

עדכון – 10.5.2013

הי חברים אם אתם רוצים ללמוד עוד על קידום אתרים שמנו קישורים בתחתית הדף הזה לנוחיותכם. תגלשו לעמודים בקישורים אלו כדי לגשת למידע נוסף בבלוג שלנו. בעמודים הנוספים ניתן לקרוא עוד קצת אודות קידום אתרים.

עדכון – 16.3.2012

בתור מומחה קידום אתרים אני בא לתת לכם פתרונות רבים לקידום של אתרים במנועי החיפוש. פתרון טוב שלמדתי לאחרונה הינו פשוט כל כך שזה דבילי שלא מלמדים את זה בתור א-ב בתחום הזה בבתי הספר ובקורסים שקיימים היום. את הפתרון תוכלו לקרוא בעדכון שכתבתי בסוף ינואר בחלק הבא של עמוד זה.

עדכון חשוב – 25.1.2013

אנו עכשיו עוברים על הבלוג שלנו ורואים את הכתבה הזו מלפני חצי שנה בנושא מילות מפתח. חשוב לנו להבהיר לגולשים שלנו שכיום המצב בגוגל מעט שונה. כיום כבר לא כותבים תוכן לפי מילות מפתח! אם אתם רוצים לקדם לפי מילות מפתח נסו למצוא כותב תכנים תותח, או מישהו שמבין בתחום שאתם מקדמים ובקשו ממנו / ממנה לכתוב לכם כתבות איכותיות לשימוש באתר או בניית לינקים. תנו להם לרשום על כל נושא שנראה להם מעניין ושקשור למילה שאתם מקדמים. הם לא חייבים לכתוב בכלל מילות מפתח בתוכן! לאחר מכן תשתלו בעדינות ובהגיון את מילת המפתח שלכם פעמיים – שלוש בתוכן, זה מספיק! זו הדרך היחידה לעבור את העדכונים של פאנדה.

בחירת מילת מפתח לקידום אורגני

6 דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון בזמן בחירת מילים לתוכן הקידום

מילות מפתח נועדו לסייע לגולש להגיע אל האתרים שלכם ולכם לצורך קידום אתרים.

כמו שאנחנו נכנסים לבית אנחנו לא מבינים שהבית נבנה בלי יסודות ובלי תהליכים לבנייתו. התוצאה המוגמרת היא מגורים בו וכניסה אליו בדרך קלה. כך גם אתר ברשת. בונים , מעצבים , יוצרים בו תכנים ועניין ואתם רשאים לקבוע כי יש לכם אתר בית משלכם. בינתיים רק אתם תיהנו ממנו אם לא תקדמו אותו עם קידום אתרים ותסייעו לגולשים להכיר אותו . מילות המפתח המתאימות לאופיו, שירותיו ומוצריו של האתר הן אלו שיובילו את הגולשים לאתר ובתוך כך להכיר את הלקוחות החדשים שלכם.

1) סינרגיה – הסינרגיה ברורה ומובנת לכולם: גולשים מקלידים בשורת מנועי החיפוש את המילים ובוחרים על פי תוצאות החיפוש את מבוקשם. הנטייה לבחור את אלו שבעמוד הראשון, נדירים קופצים לעמודים השניים ולאלו שבהמשך.

2) מילים שמתאימות – אם מדובר באתר בתחום החשמל נכון לבחור מילים שמתאימות לשירותי העסק ומוצריו בתחום החשמל . חשוב להתמקד במילים ישירות וקשורות לאופי האתר ולא לנסות להתחכם , אחרת לא משיגים את התנועה של הגולשים הרלוונטיים.

3) היגיון –חפשו את ההיגיון שבמילים. לא סביר לבחור את מילת החיפוש: " למפה מסולסלת" למרות שצורת המנורה שאתם מוכרים אכן נראית כך . יהיה נכון לאתר ובו מוצרי חשמל לבחור את המילה : " למפה מיוחדת" או למפה מעוצבת". המילה למפה לא תמיד יכולה להתאים עם היא מילה שכיחה וכללית.

4) לבחור בקפידה – מילות החיפוש צריכות להיבחר בקפידה ובאופן ממוקד על מנת להשיג תוצאות חיפוש מתקדמות וגבוהות. בתוך כך חברה לקידום אתרים לה כלים נכונים לאתר עבור האתר שלך את מילות החיפוש הרלוונטיות והנכונות באמצעות מחקר שהן עורכות למילות החיפוש.

5) כלי קידום – חברת גוגל מציעה כלים שונים לקידום אתרים ביניהם כלי מילות חיפוש ובו ניתן באופן ראשוני לבדוק מה פופולארי יותר ומה פחות . נגלה לכם סוד שכבר לא כמוס כי חברות לקידום אתרים יציעו לכם גם מילות חיפוש עם שגיאות כתיב. ומדוע תשאלו?

6) שגיאות כתיב – הגולשים בעידן בו אנו חיים בעלי מיומנויות טייפ גבוהות , רמת הקלדה אינה סבלנית ומהירה היוצרת לא מעט שגיאות כתיב . גוגל יודע לזהות זאת ומכוון את הגולש למילת החיפוש שאליה כיוון דווקא בגלל השגיאה.

כמות מול איכות

גוגל אוהב תוכן והרבה ממנו. האלגוריתם של גוגל יודע גם לזהות היום אם הוא איכותי. בתוך כך מילות מפתח צריך לפזר ברשת ובמקומות המיועדים ומתאימים באופן מבוקר ושפוי. במילים אחרות אל תרגיזו את מנוע החיפוש גוגל עם ריבוי מילות מפתח אחרת תזכו לפסילה מצד גוגל והן מצד הגולש המותש מפרסום ייתר ופחות מעניין.

תוכן שנכתב בתור מאמר קידום ובו מילות מפתח עשו בהם במינון נכון. מה עדיף מאמר בין 300 מילים ועם 6 מילות מפתח או מאמר בין 400 מילים ועם 18 מילות מפתח?!

לאחר קריאת המאמר בטח הבנתם את המשמעות הנכונה והיעילה ביותר!

אתר מומלץ: EZnet SEO

קידום אתר

כל הזכויות של בלוג מומחים XblogimX שמורות 2013.

רוצים ללמוד עוד על קידום אתרים?

1) אחסון אתרים חכם
2) שיווק נכון באינטרנט
3) לימודי קידום אתרים
4) בניית עמודי נחיתה
5) אחסון אתר לצורך SEO
6) בניית אתרים לצורכי SEO

מקדמי אתרים מומחים: יאיר ברגל

סגור לתגובות.

%d בלוגרים אהבו את זה: