סוגי רכבים חשמליים

כולנו חולמים על עתיד ירוק שבו ננהג כולנו בכלי רכב חשמליים משפחתיים, ניסע למקום ממקום בלי לזהם ובלי לחשב את עלויות הדלק. בעוד שמפת הכבישים בישראל מראה שרובנו עדיין לא יכולים להרשות לעצמנו לרכוש רכבים חשמליים גדולים, כלי רכב חשמליים קטנים כמו אופניים, קלנועיות ואופנועים זוכים לקהל יעד אוהד של צעירים ומבוגרים כאחד.

הנה כמה סוגים בולטים של רכבים חשמליים שקיימים היום בשוק הרכב בישראל:

אופניים חשמליים: אופניים חשמליים ניתן למצוא במספר דגמים וסוגים שונים. סוגי האופניים השונים נבדלים זה בזה לפי זמן הנסיעה בהם בין כל טעינה וטעינה, לפי המרחק שהם יכולים להגיע אליו והמהירות. הם מתאימים לשימוש מעל גיל 14 ולכן מהווים אופציה בטוחה וטובה גם עבור בני נוער וצעירים אחרים שמחפשים כלי רכב ממונע ראשון בטוח.

קלנועיות: הקלנועיות הפכו בשנים האחרונות לכלי רכב קטן מבוקש על ידי מבוגרים שרוצים להגיע בקלות ובמהירות ממקום למקום בתוך העיר או באיזורים מצומצמים. היום השוק של צרכני הקלנועיות התרחב וגם צעירים לצד צעירים ברוחם בוחרים בכלי הרכב הזה, שיכול להסיע אדם אחד או שניים, לפי סוג הקלנועית שנבחרה ובעלי מנוע עם נפח משתנה, כך שאפשר לבחור קלנועית גם לפי המרחק הדרוש, פרקי הנסיעה במהלך היום והאופי של כל נהג ונהג.

אופנוע חשמלי: קטנועים ואופנועים חשמליים קיימים בשוק הישראלי כבר מספר שנים והם מהווים פתרון חסכוני בעיקר עבור צעירים שרוצים להתנייד בתוך הערים הגדולות בצורה בטוחה בלי להוציא סכומי כסף גבוהים על דלק ותחזוקה שוטפת רבה של האופנוע שלהם. זהו פתרון אידיאלי עבור סטודנטים, צעירים לפני צבא שעובדים בתוך העיר, שליחים וגם עבור הורים שמחפשים כלי רכב נוח להסיע את הילדים בתוך העיר.

עוד בנושא זה

סגור לתגובות.